Almindelige Forwaarden
Almindelige Forwaarden
Artikel 1 – Definities
I disse betingelser forstås under:
Bedenktid : de frister, hvorbinnen de forbruger kan bruge deres herroepingsret;
Forbrug : den naturlige person die ikke handlet i udøvelsen af en virksomheds virksomhed en en aftale om afstand aangaat med de ondernemer;
Dag : kalenderdag;
Duurtransaktion : en aftale om afstand med relation til en række af produkter en/af tjenester, hvoraf de leverings- en/of afnamepligt i den tid er spredt;
Duurzame datadrager : Elk middel, som brugeren af undertagere i staten angiver om information, som personligt er rettet, kan lagres på en måde, hvorpå fremtidige rådplejser og uhensigtsmæssig reproduktion af gemt information, der er mulig at lave.
Herroepingsrecht : muligheden for forbrugeren om inden for de bedenktid at se en aftale om afstand;
Undernemer : den naturlige af retsperson die produkter og/af tjenester på afstand til udbydere af forbrugere;
Overeenkomst op afstand : en aftale, hvor der indgår et rammeprogram for et undertager organiseret system til salg på afstand af produkter en/af tjenester, til og med en slutning af en aftale, der udelukkende benyttes af én eller flere teknikker til kommunikation på afstand;
Teknik til kommunikation på afstand : middel, der kan bruges til at lukke en aftale, uden at forbrugeren og undertageren er ens i samme rum.
Almindelige Forværdier : Almindelige Almindelige Forværdier af de undernemer.
Artikel 2 – Identitet af undernemer
E-mailadresse: info@varmosa.nl
KvK-nummer: 78063558
Adresse: Venatorstraat 12, 1827NV Alkmaar
Artikel 3 – Tilpasselighed
Disse generelle betingelser er anvendt på el-tilbud fra undertager en op
hver tot stand kom en aftale op afstand og ordre mellem undertager og forbruger.
Før aftalen om afstanden bliver lukket, bliver de tekst af disse generelle betingelser stillet til rådighed for forbrugeren. Hvis dette rimeligt ikke er muligt, er det, før aftalen om afstand bliver lukket, angivet, at de generelle betingelser ved undertageren kan ses, og hvis man ønsker at anmode forbrugeren, så hurtige mulige omkostninger kan blive til sundhedsydelser.
Hvis aftalen om afstand elektronisk bliver lukket, kan en aftale om afstand lukket, kan en aftale om afstand lukket, kan teksten af disse generelle betingelser langs elektronisk vej til forbrugeren stilles på en måde, som denne dør til forbrugeren. en simpel måde kan gemmes på en bæredygtig datadrager. Hvis det ikke er rimeligt, er det, før aftalen om afstand bliver lukket, angivet, hvor af de generelle betingelser langs elektronisk vej kan modtages, og hvis man ønsker at anmode forbrugeren via elektronisk vej eller andre måder, der vil blive behandlet.
For det tilfælde, at ved siden af disse generelle betingelser, er det en anden og tredje del af en tilsvarende applikation, og den kan være en forbruger i tilfælde af modstridige generelle betingelser, der kræver gældende betingelser for at anvende de mest gunstige betingelser. er.
Hvis én af flere betingelser i disse generelle betingelser er et enkelt øjeblik, helt eller delvist ikke er blevet ødelagt, så forbliver aftalen og disse betingelser for overige i stand og vil de relevante bestemmelser i underling overleg omskifte blive erstattet af en bestemmelse, der strekking van det oprindelige så mulig nærliggende.
Situationer, der ikke er i disse almindelige betingelser, er fastsatte, skal bruges til at skrive 'naar the spirit' af disse generelle betingelser.
Onduidelijkheden over de udlegning af indhold af én af flere betingelser af vores betingelser, skal udleveres til at blive 'naar de geest' af disse generelle betingelser.
Artikel 4 – Udbuddet
Hvis et tilbud en begrænset gyldighedsperiode har vilkårlige betingelser, er dette trykpligtigt i tilbud angivet.
Udbuddet er gratis. De undernemer er retmæssigt det tilbud, der skal ændres og passageren.
Udbuddet indeholder en fuldstændig og nøjagtig beskrivelse af de tilbudte produkter
da/af tjenester. Beskrivelsen er tilstrækkelig detaljeret til en god vurdering af den
Udbud af forbrugere muligt at lave. Hvis de undertagere bruger billeder, er denne en sandfærdig visning af de tilbudte produkter og/eller tjenester. Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het tilbud binden de ondernemer ikke.
Alle billeder, specifikationer data i tilbuddets indikation og kan ingen introduktion til skadevergoeding for binding af aftalen.
Billeder af produkter, der er en ægte sandsynlig visning af de tilbudte produkter. Undernemer kan ikke give nøjagtige oplysninger om de viste farver med de rigtige farver af de produkter.
Hvert tilbud indeholder forbrugerinformation, det for de tydelige er, hvad de retlige og forpligtelser er, som er forbundet med accepten af det. Dette vedrører det særlige:
de pris, med undtagelse af inklaringskosten og btw. Disse ekstra omkostninger skal tage hensyn til en kunderisiko. De post en/of koeriersdienst vil med hensyn til indførsel af en særlig ordning for post- en koeriersdiensten. Denne ordning gælder som de varer, der indføres i det EU-land, hvor de bestemmer, hvad der er
det er også tilfældet. De post- en of koeriersdienst int de btw (al dan ikke tezamen met de in rekening gebrachte inklaringskosten) bij de modtager van de varer;
de eventuelle omkostninger for forsendelse;
de måde, hvorpå aftalen skal stå, og hvilken handel der er nødvendig; het al dan niet van anvendelse zijn van het herroepingsrecht;
de wijze van betaling, aflevering og udførelse af de overeenkomst;
de termiske forudsætninger for accept af tilbudet, og den termiske levering af undernemer de prisgaranti;
højden af det tarief for kommunikation på afstand, hvis de koster af brugen af den teknik til kommunikation på afstand, beregnes på en anden grundslag og det regulære basispris for det anvendte kommunikationsmiddel;
of de overeenkomst na de totstandkoming wordt gearchiveerd, en zo ja op hvilken måde denne voor de forbruger te raadplegen er;
de måde hvorpå de forbruger, for at lukke en aftale, de dør hem i rammen af de overeenkomst udleveret data kan kontrollere en indien gewenst herstellen;
de eventuelle andre talen inden for, ved siden af det nederlandske, en aftale kan blive lukket; de adfærdskoder, som de undertager sig har underworpen og de måde, hvorpå de forbruger denne adfærdskodes langs elektronisk vej kan raadplegen; da
den minimale varighed af aftalen på afstand i tilfælde af en langvarig transaktion. Optioneel: tilgængelige materialer, farver, slags materialer.
Artikel 5 – Overenskomsten
De overenskomster, der er forbeholdt det bestemte i lid 4, skal stå på det tidspunkt, hvor de accepterer forbrugeren af et tilbud og opfyldelse af de krævede betingelser.
Hvis de forbrugere het tilbud langs elektroniske weg har accepteret, bekræftet de undernemer onverwijld langs elektroniske vej de modtager af de accepting af het tilbud. Zolang de modtages af denne accept ikke af undertageren er bekræftet, kan de forbrugere de overenskomst binden.
Hvis den elektroniske overenskomst kommer til at stå, når den undertager passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger til sikring af elektronisk overførsel af data og sørger for en sikker webomgivelse. Hvis de elektroniske forbrugere kan betale, vil de undernemer passende sikkerhedsforanstaltninger i acht tage.
De undertagere kan sig – inden for våde rammer – på de niveauer, der stilles af forbrugerne til sine betalingsforpligtelser, kan opfylde, ligesom alle de faktiske forhold og faktorer, der er interesserede, er for en verantwoord overenskomst på afstand. Hvis de undertagere på grund af dit undersøgelse, gode grunde har om en aftale ikke til at gå, er han gerechtigd gemotiveret en bestilling af ansøgning om at veje eller udførelse særlige betingelser for at forbinde.
De undertagere vil ved det produkt af tjenesten til de følgende informationer, skriftligt af forbrugeren på en måde, som denne dør til forbrugeren på en tilgængelig måde kan gemmes på en bæredygtig datadrager, mest:
- det besøgsadresse af de vestiging af de undernemer, hvor de forbrugere med klager kan; 2. de betingelser, herunder en de måde, hvorpå de forbrugere kan benyttes af en herroepingsrecht, og en vel en klar melding vedrørende det udelukkede er af het herroepingsrecht;
- de information over garanties en eksisterende service na køb;
- de i artikel 4 lid 3 af disse betingelser optaget data, tenzij de undernemer data al aan de forbrugere har leveret denne overeenkomst for udførelsen af de betingelser;
- de kræves for opsigelse af overenskomsten, hvis aftalen er en dyr, der har mere end ét år af ubepaald tid er.
I tilfælde af en lang transaktion er de bepaling i det tidligere lid kun af anvendelse på den første levering.
Enhver aftale bliver overgået under de opskrevne betingelser for tilstrækkelig tilgængelighed af de relevante produkter.
Artikel 6 – Herroepingsrecht
Ved køb af produkter har forbrugeren mulighed for at aftale uden opgave af grunde, der skal bindes i 14 dage. Denne bedenktermijn går ind på dagen og modtageren af produktet fra forbrugeren eller en forudgående dør af forbrugeren, der er blevet tildelt en undertager, der er kendt som en repræsentant.
Undersøgelsestidspunkter vil nøje forbrugere omgås med produktet og emballeringen. Han vil kun dit produkt i en udpakning, der skal bruges til at bruge det, der er nødvendigt, om du kan udveksle det produkt, du ønsker at bevare. Hvis han kan bruge deres rettigheder, vil han et produkt med alle leveret tilbehør og – hvis rimeligt er muligt – i den originale beskaffenhed og emballering på undertager tilbagevenden, i overensstemmelse med de undertagere, der er givet rimelige og tydelige instruktioner.
Når du ønsker at bruge forbrugeren, skal du gøre det inden for 14 dage. Du skal bruge en skriftlig besked/e-mail. Efter at forbrugeren har kendskab til, at de ønsker at gøre brugen af deres rettigheder, skal kunden sende et produkt inden for 14 dage. De forbrugere skal bevise, at de leverede sager og tider er tilbagesendt, f.eks. gennem et bevis for forsendelse.
Inden de kunde na afloop af de in lid 2 og 3 ovennævnte termer ikke kendt har gjort brug af ønsker at gøre af sine herroepingsrecht hhv. produktet ikke til undertageren har tilbagesendte, er et faktum.
Artikel 7 – Kosten in geval van herroeping
Hvis forbrugeren bruger deres rettigheder, er de omkostninger for deres tilbagevenden af produkterne til forbrugerens regning.
Hvis forbrugeren har et beløb betalt, vil det være muligt at betale et beløb, så hurtigt som muligt, dog inden for 14 dage med tilbagebetaling. Dette er en betingelse for, at produktet kan modtages fra webshoppen eller lukket bevis for komplet tilbagesendelse.
Artikel 8 – Afslutning herroepingsrecht
De undertager kan det herroepingsrecht af forbrugeren udelukke for produkter som omskrevet i lid 2 og 3. De udelukkelse af det herroepingsrecht gælder kun hvis de
undernemer dette tydeligt i tilbuddet, althans tidig voor het lukke af aftalen, har angivet. Afslutning af rettigheder er kun mulige for produkter:
- die door de ondernemer til stand zijn gebracht overensstemmende specifikationer for forbrugeren; 2. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
- die dør hun jord kan ikke blive tilbagesendt;
- die snel kunnen bederven af verouderen;
- hvoraf de pris er bundet, er anført på det finansielle marked, hvor undertager ingen indflydelse har;
- voor losse kranten en tijdschriften;
- for audio- og video-opnamen og computersoftware, hvoraf forbrugeren har brudt. 8. for hygiejniske produkter, hvoraf forbrugeren, de verzegeling, har brudt.
Afslutning af tjenesten er kun mulig for tjenester:
- relevante logies, transport, restaurantbedrijf af vrijetijdsbesteding udføres på et bestemt datum i en bestemt periode;
- hvoraf de levering med uitdrukkelijke instemming van de consument er påbegyndt, før de bedenktijd er verstreken;
- vedrørende bryllupper og loterijen.
Artikel 9 – De pris
under de i tilbud angivet gældende varighed bliver de priser af tilbudte produkter og/of tjenester ikke øget, bevarer prisændringer som følge af ændringer i btw-priser.
I afvigelse af det tidligere lid kan de undertagere produkter af tjenester, hvoraf de priser er bundet, er til skoler på det finansielle marked og hvor undertageren ingen indflydelse har, med variable priser udbydere. Denne binding er afhængig af, hvad der er angivet med priser, der er angivet ved tilbud.
Prisforhøjelser inden for 3 måneder med en fuldkommen overenskomst af aftalen er kun tilladt, hvis de følger af lovens bestemmelser.
Prisforhøjelser fra 3 måneder med en fuldstaendig koming af aftalen er kun tilladt, hvis de undertager dit bedongen har en:
- denne følge er af våde reguleringer af bestemmelser; af
- forbrugeren af beføjelser har en aftale om at sige med en gang på dagen, hvor prisen stiger.
De levering finder på grund af artikel 5, første lid, Wet op de omzetbelasting 1968 sted i det land, hvor det transporteres. I den måde finder denne levering sted uden for EU Efterfølgende heraf vil der være dør af post- af koerierdienst ved de afnemer indtastning btw cq inklaringskosten worden geint. Derhalveres vil være af undernemer ingen btw i regning gebracht.
Alle priser er forbeholdt tryk – en zetfouten. For de konsekvenser af druk – en zetfouten bliver ingen aansprakelijkheid accepteret. Ved tryk – en zetfouten er de undertager ikke påkrævet, at produktet i henhold til den fejlagtige pris leveres.
Artikel 10 – Conformiteit en Garantie
De undertagere er for i de produkter og/af tjenester, der opfylder aftalen, de i udbuddet anførte specifikationer, til de rimelige krav fra deugdelijkhed en/af brugbarhed og de op de datum for den fuldstændige overenskomst af aftalens eksisterende wettelijke bestemmelser en /af offentlige regler. Hvis det er aftalt, hvor undertageren er en del af det produkt, der er egnet til anden og normal brug.
En af de undertagere, fabrikanten af importøren yder garanti, gør ikke noget af en vådlig ret og promovering af forbrugeren på grund af en aftale over for de undernemer kan gøre gelden.
Eventuelle mangler af forkert leverede produkter tjent inden for 14 dage med levering til en underskriver skriftligt, der skal gemmes. Tilbagesending af produkterne skal ske i den originale emballage og i den nye stat.
De garantietermijn van de ondernemer komt overeen met de fabrieksgarantietermijn. De undertagere er dog ikke mere ansvarlige for den endelige egnethed af de produkter til enhver individuel applikation af forbrugeren, eller for enhver adviezen, der kan bruge de applikationer af produkterne.
De garanterer ikke hvis:
De forbruger de leverede produkter har selv repareret en/of bewerkt of door derden heeft laten repareren en/of bewerken;
De leverede produkter til unormale forhold er forekommet af anderszins onzorgvuldig blive behandlet af in strid zijn met de aanwijzingen af de undernemer en/of op de emballagebehandlede;
De ondeugdelijkheid geheel af den delvise konsekvens er af forskrifter, die de overheid heeft sat of zal stellen ten aanzien van de aard of de kvalitet af de anvendte materialer.
Artikel 11 – Levering en uitvoering
De undertagere vil de største mulige omhyggeligheder i acht aftagelse ved at modtage modtagelsen og ved udførelsen af bestilling af produkter.
Opfyldt med en meddelelse herover i artikel 4 af disse generelle betingelser er angivet, vil virksomheden accepterede bestillinger med bekwame spoed inden udførelse inden for 30 dage, mens forbrugeraftaler er gået med en længere leveringstermijn.
Hvis de besørgede forsinkelser har modtaget, hvis en ordre ikke kan udføres kun delvist, modtages den forbruger efterfølgende 30 dage, efter at han har bestilt en besked. Forbrugeren har i sit tilfælde ret til at indgå aftale uden omkostninger og ret til enhver skadeserstatning.
I tilfælde af, at bindingen er i overensstemmelse med det forrige lid, vil den undertager det beløb, som forbrugeren betales, har så hurtigt muligt, dog inden for 14 dage efter binding, tilbagebetalt.
Hvis leveringen af et bestillet produkt, der viser sig at være, vil de undertager sig indsætte om en udskiftet artikel, der er tilgængelig. Uderlig ved de bezorging vil blive tydeliggjort og forståelig måde blive gemt, at en erstattet artikel bliver leveret. Ved udskiftning af artiklen kan det herroepingsrecht ikke blive lukket. Det koster en eventuel retourzending at tage hensyn til undertageren.
Der er risiko for beskyttelse af produkter, der er berettiget til undertagere til det øjeblik, der er sikret til forbrugeren, eller en forudgående anvist og til en undertager, der er kendt fremstillet som repræsenterer, og som er udelukket, at der er ens aftale.
Artikel 12 – Duurtransaktioner: dyre, opzegging og forlængelse
Opzegging
De forbrugere kan en aftale, der for ubepaalde tid er overgået og den stræk til
det er aftalt afleveret af produkter (elektricitet derunder begreber) af tjenester, at alle tide opzegget med inachtneming af ikke godkendte opzeggingsregels og en opzegtermijn af ti højeste én måned. Forbrugeren kan en aftale, der for en bestemt tid er gået, og den har været ude af stand til at levere produkter (elektricitet derunder begreber) af tjenester, som alle kan modstå en ende af en bestemt tidsperiode med inachtneming af ikke-overenskomsten af reglerne og en opsigelse af ti. højeste måned.
De forbrugere kan de i de foregående led nævnte aftale:
te allen tide opzeggen og ikke begrænset til opzegging af en bestemt tidstip af i en bestemt periode;
tenminste opzeggen på samme måde som siden, der er gået; altid opzeggen med den samme opzegtermijn som en undernemer for sig selv har bedongen. Verlenging
En aftale om en bestemt tid er overgået og den strakte sig til at ordne leveringer af produkter (elektricitet derunder begreber) af tjenester, men ikke stilsikker forlænget eller vernieuwd for en vis varighed.
I afviklingen af det tidligere lid kan en aftale, som for bestemt tid er overgået, og den strakte sig til det regelrettede aflevere af dag-nyheder- og ugeblade og tidsskrifter stilzwijgend blive forlænget for en bestemt varighed af op til 3 måneder, som denne forbruger forlængede aftale mod den ende af forlængelsen kan opsiges med en opsigelsesperiode på ti højeste én måned.
En aftale om en bestemt tid er gået og den strækning, der er fastsat til levering af produkter af tjenester, kan kun stilles til ubestemt tid forlænges som forbrugeren for alle tider, der kan opsiges med en opsigelsesperiode af ti højeste måned og en opsigelsesperiode af ti højeste tørre måneder i tilfælde, hvor aftalen er strukket til det, men mindre end én gang om måneden, aflevere fra dag-, nyheds- og ugeblade og tidsskrifter.
En aftale med begrænset varighed til at bestille en aflevering af viden
dag-, nieuws- en weekbladen en tijdschriften (prøve- of kennismakingsabonnement) bliver ikke stilzwijgend voortgezet og afsluttes automatisk med afloop af proef- of kennismakingsperiode.
Duur
Hvis en aftale har en varighed af mere og et år, kan forbrugeren på et år aftale en aftale med en aftale om ti højeste måned, en rimelighed og en billighed, der er imod opsigelse inden den ende af de ensartede lange omkostninger.
Artikel 13 – Betaling
Hvis der ikke er noget andet, er en aftale, der skal betales af forbrugeren, der skal betales inden for 7 arbejdsdage, når de skal indgives i artikel 6 eller 1. I tilfælde af en aftale om en aftale om en tjeneste, skal du bruge denne tidsperiode på efter at de forbruger de bevestiging van de overeenkomst har modtaget.
De forbrugere har de plicht om onjuistheden i at udlevere nævnte betalingsdata onverwijld til de undernemer at melde.
I tilfælde af en wanbetaling af forbrugeren har de undernemer forbeholdt våde restriktioner, er det ret til forudgående at give forbrugeren en rimelig pris til at bringe.
Artikel 14 – Klachtenregeling
Klachten over udførelsen af aftalen skal inden for 7 dage fuldstændigt og tydeligt omskrevet forelagt ved undertageren, efter at forbrugerens mangler er blevet konstateret.
Ved de undersøgte klager bliver de modtaget inden for en frist på 14 dage. Hvis der er en forudsætning for en længere forespørgsel om behandlingstid, bliver de undersøgte inden for de frister af 14 dages svar med en besked fra modtagelsen og en indikation, når forbrugeren en mere udførlig svar kan forventes.
Hvis der ikke er noget underliggende, kan det løses på en stat, der er betalingspligtig for en betalingsordning.
En klacht schort de forpligtelser af de undernemer ikke op, tenzij de undernemer skriftligt andet angivet.
Hvis en klacht gegrond bliver bevonden af undernemer, vil de undernemer til sit valg af de leverede produkter, der er gratis udskiftning af repareren.
Artikel 15 – Geschillen
Op overenskomsten mellem de undernemer og de forbruger, hvor disse generelle betingelser vedrører have, er udelukkende nederlandsk ret til anvendelse. Ook indien de consument woonachtig er i det buitenland.